07 August 2015

INI LAH DEODORAN TERBAIK DI DUNIA


MAGICRYST - BANTU ANDA BEBAS TANPA BAU BADAN

Boleh saya katakan,seperti tidak lengkap hari anda tanpa Magicryst. Selepas mandi di waktu pagi yang indah, semburkan Magicryst di ketiak.  Ia akan memberi kesegaran bebas bau badan sepanjang hari. Ya ! Anda akan benar-benar percaya jika anda telah mencubanya.



Anda mempunyai masalah bau badan jika baju yang dipakai seharian berbau tengik dan masam di bahagian ketiak baju. Awas jika begini, orang lain mungkin malu untuk menegur anda. Eloklah anda cepat-cepat atasinya dengan Magicryst.

Pelanggan kami berpuas hati dengan Magicryst yang comel dan mudah dibawa ini. Ianya bebas alkohol, tidak kesat dan mudah kering. 



Ini antara feed-back dari pelanggan kami : 

" Saya dah guna Magicryst, memang berkesan dan puas hati "


" Sejak guna Magicryst, saya tak guna deodoran lain lagi. Magicryst tak buat ketiak saya hitam dan tak menyebabkan baju putih saya jadi kuning. Bau badan memang tak ada walaupun berpeluh. Seronoknya saya, Terima Kasih Magicryst !"

 
" Terima kasih, saya pengguna setia Magicryst. Barang yang dipos sampai dengan selamat "


" Dulu pakai Deodoran R****A,waktu pagi memang wangi..tapi bila dah petang...bau badan dah bercampur dengan deodoran tu...langsung jadi tak best. Bila pakai Magicryst, saya rasa seronok bila badan tak berbau walaupun waktu petang balik dari kerja "

 
Menurut Shila, “ Magicryst benar-benar membantu saya tampil lebih yakin melakukan aktiviti luar. Tiada lagi bau badan, Magicryst sangat berkesan !”


Kongsilah keajaiban Magicryst dengan ibu, ayah, anak lelaki, anak perempuan, adik, abang, kakak, kawan-kawan dan buah hati anda. Hadiah yang kecil memberi makna yang besar.

Harga :
RM 8 sebotol
Beli 5 botol + Penghantaran = RM 50

ORDER FORM

Nama :
Email :
Alamat Penghantaran ( berserta Poskod )
Telephone :
Pilihan Produk / Kuantiti ( eg : 1. Syampu BSY / 10 peket 2. Magicryst Deodoran / 5btl 3. 4. )
Cara Pembayaran Maybank Robbaniah Husin - 164472241702
CIMB Robbaniah Husin - 1436 0070 804 528
Nama Bank :
Butir Bayaran ( Tarikh / Masa / Jumlah RM )
Copy paste transaksi internet bank anda disini.
Pesanan anda (jika ada)
Saya mahu penghantaran di buat melalui : Pos/Poslaju (1-3hari )
ABX Courier ( 1-3 hari )
Despatch ( KL Sahaja )

Form provided by Freedback.